نویسنده: 1 0 1162 تاریخ انتشار : 16 دی 1397

با صدور پیامی؛

رئیس پارک علم و فناوری گلستان درگذشت دکتر محمود شیخ زین‌الدین را تسلیت گفت

دکتر موسی حسام، رئیس پارک علم و فناوری گلستان در پی درگذشت مرحوم دکتر محمود شیخ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس سابق شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، متن پیام تسلیت دکتر حسام به شرح زیر است:

" كُلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَةُ الْمَوْتِ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَمَن زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَأُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فَازَ وَما الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ مَتَاعُ الْغُرُورِ".

مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر حضرت دوست؛ به‌ویژه مرگ آنان که در زندگانی گام‌های بلندی برداشته‌اند و در خدمت به دیگران کوشیده‌اند.

در گذشت تاثر برانگیز استاد گرانقدر، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس سابق شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مرحوم دکتر محمود شیخ زین‌الدین موجب تالم و تاسف فراوان گردید.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه پارک علم و فناوری گلستان، این ضایعه را به خانواده محترم  شیخ زین‌الدین و جامعه علمی، دانشگاهی و فناوری کشور تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه حضرت حق که می‌فرماید: " فَإِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ"، علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر بازماندگان محترم را مسئلت می‌نمایم.