نویسنده: روابط عمومی 0 159 تاریخ انتشار : 30 آبان 1402

گامی دیگر برای توسعه اکو‌سيستم فناوري در منطقه؛

رییس پارک علم و فناوری گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار کرد

رییس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه دیدارهای خود با فرمانداران شهرستان‌های استان، با فرماندار آزادشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر حامد پاک‌نژاد صبح امروز با حضور در فرمانداری شهرستان آزادشهر، با سيد جواد کريمي فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمانه، دکتر پاک‌نژاد از عزم جدی پارک علم و فناوری گلستان برای توسعه اکو‌سيستم فناوري در استان به‌ویژه شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: پارک با جدیت پیگیر توسعه مراکز رشد و نوآوری در شهرهای مختلف استان است و از همین رو، برای جامه عمل پوشاندن به این مهم، به حمایت فرمانداران شهرستان‌ها برای پیشبرد اهدافمان و توسعه در منطقه نیازمندیم.

رییس پارک علم و فناوری گلستان به ظرفیت ویژه واحدهای فناور و دانش‌بنیان در شهرستان آزادشهر اشاره کرد و گفت: به طور قطع با راه‌‌اندازی یک مرکز رشد و یا نوآوری در این شهرستان و جذب استارتاپ‌ها می‌توان تحول بزرگی در روند توسعه نوآوری در این منطقه ایجاد کرد.

کريمي فرماندار آزادشهر نیز در این نشست از آمادگی فرمانداری این شهرستان برای حمایت از راه‌اندازی یک مرکز نوآوری و رشد در این منطقه خبر داد و بیان داشت: در حوزه اقتصاد دانش‌بنيان و استارتاپ‌ها ظرفيت‌هاي خوبي در اين شهرستان داريم و اين هنر ماست که بتوانيم اين ظرفيت‌ها را براي تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبني بر حمایت از تولید ملی و دانش‌بنیان‌ها به کار بگيريم.