نویسنده: روابط عمومی 0 738 تاریخ انتشار : 14 شهریور 1400

سایت آزمایشگاه پژوهشی تخصصی پارک علم و فناوری گلستان راه‌اندازی شد

سایت رسمی آزمایشگاه پژوهشی تخصصی پارک علم و فناوری گلستان جهت رفاه حال مراجعین و ارائه خدمات آزمایشی بهتر افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، کلیه متقاضیان استفاده از خدمات آزمایشگاه تخصصی پارک علم و فناوری گلستان از این پس می‌توانند جهت مشاهده لیست کامل تجهیزات، تعرفه‌ها، دریافت فرم پذیرش، ثبت درخواست و ... به وبسایت رسمی این آزمایشگاه به نشانی www.gstparklab.com مراجعه نمایند.

آزمایشگاه تخصصی پارک گلستان با کادری مجرب و کارشناسان ماهر در زمینههای تخصصی مختلف مهندسی شیمی، شیمی، داروسازی، میکروبیولوژی غذایی، مهندسی پلیمر، کشاورزی و مهندسی صنایع غذایی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و صنعتی داخل و خارج از استان و طیف وسیعی از صنایع ایران همکاری پژوهشی دارد.

گفتنی است؛ شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری گلستان با ارائه نامه تخفیف از طرف این پارک می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی جهت انجام کلیه آزمون‌های درخواستی استفاده کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 16 با شماره تلفن‌ 01734533777 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است، آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان هم‌اکنون در شهرک صنعتی آق‌قلا (ابتدای فاز3- مجتمع کسب‌وکار-طبقه همکف) قرار دارد.