نویسنده: روابط عمومی 0 92 تاریخ انتشار : 03 بهمن 1402

با هدف حمايت از اشتغال صورت گرفت؛

سومين فراخوان جذب نخبگان و استعدادهاي‌ برتر در دستگاه‌هاي اجرايي کشور

سومين فراخوان جذب نخبگان و استعدادهاي برتر در دستگاه‌هاي اجرايي، با هدف حمايت از اشتغال و اثرگذاري ايشان در حل مسائل اساسي کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي وزارت علوم، بنياد ملي نخبگان در راستاي مصوبه هيئت وزيران در تاريخ 02/12/1400 درخصوص جذب و نگهداري سرمايه انساني استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌هاي اجرايي و با هدف استفاده از ظرفيت نخبگاني به‌منظور حل مسائل اصلي کشور، اقدام به اجرايي‌سازي شيوه‌نامه «شناسايي استعدادهاي برتر به منظور جذب در دستگاه‌هاي اجرايي کشور» کرده است.

راهبردهاي اصلي بنياد در اجراي اين آيين‌نامه، استفاده از ظرفيت نخبگاني، ارتقاء روش‌هاي مديريتي کشور و تکيه بر نيروي جوان و متخصص داخلي با توجه به نقشه راه علمي کشور در بيانيه گام دوم انقلاب، ايجاد ارتباط ميان اجتماع نخبگان و دستگاه‌هاي اجرائي به منظور حل مسائل اصلي کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رساني به جامعه است.

متقاضيان واجد شرايط استفاده از اين تسهيلات مي توانند تا تاريخ 15/11/1402 جهت تشکيل و يا تکميل پرونده و ثبت درخواست به سامانه ثبت‌نام به آدرسwww.dana.bmn.ir  مراجعه و اطلاعات خود را در اين سامانه بارگزاري کنند.