نویسنده: 1 0 1121 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل آذرماه در تهران برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از 25 تا 27 آذرماه سال جاری به مناسبت هفته حمل‌ونقل در تهران برگزار خواهد شد.

ه گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در نمایشگاه امسال هیئت‌های تجاری و اقتصادی از کشورهای کره جنوبی، کرواسی، بلژیک، ‌آلمان، ایتالیا، امارات متحده عربی، فیلیپین،‌ سوئیس، ویتنام،‌ هنگ‌کنگ و اندونزی حضور خواهند داشت تا ضمن بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهند.

تمرکز این نمایشگاه علاوه بر گروه‌های مختلف حمل‌ونقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی و جاده‌ای بر زمینه‌های تخصصی راهسازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها نیز هست و همچنین حمل‌‎ونقل هوشمند، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین‌آلات راهسازی، سیستم‌های کنترل جاده‌ها، موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری نیز از دیگر محورهای مورد تمرکز سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته است.

این نمایشگاه که با حضور وزیر راه‌وشهرسازی و معاونانش در بخش حمل‌ونقل افتتاح خواهد شد، همچنین میزبان رایزنان و سفرای خارجی از کشورهای مختلف خواهد بود تا زمینه تبادل دانش فنی و ایده‌های جدید در حوزه حمل و نقل را ایجاد کند.

ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فناوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل‌ونقل، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران با فناوری‌های روز دنیا درکنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل‌ونقل، راهسازی و راهداری کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این صنعت در راستای حمایت از نوآوری‌ها، فناوری‌ها و فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه‌ است که درکنار برنامه‌ریزی برای ارتقای حمل‌ونقل هوشمند در کشور، اولویت‌های آینده صنعت حمل‌ونقل را در طول برگزاری این نمایشگاه که 25 تا 27 آذرماه سال جاری در مصلی تهران برگزار خواهد شد به نمایش خواهد گذاشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.iran transexpo.com و یا با شماره تلفن 9-22893008 تماس حاصل فرمائید.