نویسنده: روابط عمومی 0 962 تاریخ انتشار : 07 آبان 1399

با هدف انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها؛

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود

ثبت‌نام برای حضور در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران تا ۳۰ آبان‌ماه انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، به نقل از دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، ثبت‌نام آثار در سیزدهمین دوره این جشنواره که از هفته گذشته آغاز شده است تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها طبق روال سال‌های گذشته به صورت آنلاین خواهد بود و علاقه‌مندان برای شرکت در این رقابت می‌توانند با مراجعه به سایت www.iwmf.ir سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را برای حضور در این رقابت ثبت‌نام کنند و از دسته‌بندی و گروه‌بندی آثار در ۵ شاخه محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع‌رسانی، کسب‌وکار، بازی و سرگرمی و گروه‌های ویژه اطلاع یابند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام که ۳۰ آبان‌ماه درنظر گرفته شده است، سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها توسط کمیته پذیرش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از تایید اولیه، به صورت رسمی در جشنواره شرکت داده خواهند شد. پس از آن نیز این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانند با قرار دادن کد رای‌گیری مردمی در سایت خود در بخش رای‌گیری مردمی و انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فارسی از دیدگاه مردم، شرکت کنند.

داوری این جشنواره از اول آذرماه آغاز خواهد شد و تمام مدیران کسب‌وکار و همچنین توسعه‌دهندگان وب و موبایل ایران می‌توانند در داوری مرحله اول انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایران مشارکت کنند.

داوری جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله در سه مرحله با مشارکت بیش از 3هزار نفر از فعالان این صنعت به صورت آنلاین برگزار می‌شود و برندگان جشنواره در پایان سال اعلام خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ این جشنواره با حمایت اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، سازمان نظام صنفی رایانهای و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان، ستاد اقتصاد دیجیتال و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویتساز معاونت علمی و نیز سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران برگزار میشود.