نویسنده: روابط عمومی 0 164 تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401

با شعار نسل نوآور، آینده‌ای هوشمند؛

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می‌گردد

فروم اینترنت اشیاء ایران با همکاری ستاد فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد ششمین دوره لیگ اینترنت اشیاء ایران را برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، ششمین دوره لیگ اینترنت اشیاء ایران با هدف رشد و توانمندسازی تیمها و افراد علاقمند به اینترنت اشیاء، آموزش و ایجاد رقابت سالم و سازنده در اکوسیستم استارتاپی و همچنین بسط و توسعه فرصت‌های پیشرفت فناورانه در سراسر کشور در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این رویداد ملی لازم است ابتدا از طریق پنل درنظرگرفته شده در وب سایت « فروم اینترنت اشیا ایران » به نشانی https://iraniotforum.org ثبت نام نموده و طرح اولیه خود را برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

طرح‌های ثبت نامی مورد ارزیابی ابتدایی قرار گرفته و سپس طرح‌های منتخب با توجه به منطقه ثبت نامی ( شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز) در هر منطقه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

پس از برگزاری رقابت منطقه‌ای، تیمهای برگزیده هر منطقه به فینال راه خواهند یافت و در نهایت سه تیم برگزیده این دوره برای مسابقه فینال مشخص خواهند شد و جوایز ارزنده‌ای به آنان تعلق خواهد گرفت.