با معرفی هستههای نوآور و فناور برتر؛
طرح پویش ملی توان افزایی شکلگیری هستههای نوآور و فناور در استان گلستان خاتمه یافت
آیین اختتامیه طرح پویش ملی توان افزایی شکلگیری هستههای نوآور و فناور در توسعه زنجیره ارزش منطقهای کشور در استان گلستان با معرفی و تجلیل از تیمهای برتر در پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، طرح «پویش ملی توانافزایی شکلگیری هستههای نوآور و فناور در توسعه زنجیرههای ارزش منطقهای» ویژه شمال کشور به همت پارک علم و فناوری گلستان و حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهر گرگان اجرا شد.
این طرح ملی از اسفندماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز و بیش از یکصد دانشجو از دانشگاههای سراسر استان در این طرح شرکت کردند.
تعداد 20 ایده فناورانه و نوآورانه با موضوعات محوری زنجیره ارزش طیور، کشاورزی هوشمند، اقتصاد دیجیتال و صنایع خلاق توسط هستههای راه یافته به مرحله پایانی رویداد ارایه گردید.
در نهایت با جمعبندی داوران تخصصی رویداد، هسته فناور سیما طاهری با ایده پروبیوتیکها در قالب غذاهای تخمیری، هسته مسعود وطنخواه با ایده زیرساخت پرداخت کوانتومی و هسته ماجده رضایی با ایده تهیه خوراک آبزیان با مزیتهای زیستمحیطی و جایگزین به ترتیب به عنوان سه هسته فناور و نوآور برتر رویداد از سوی داوران برگزیده شدند.
گفتنی است، سه هسته فناور برتر رویداد به طور مستقیم در مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گلستان به عضویت درخواهند آمد و مابقی هستهها و تیمهای ارایه دهنده نیز میتوانند دوره پیشرشد خود را در این مرکز طی نمایند.






























