نویسنده: روابط عمومی 0 1046 تاریخ انتشار : 05 مرداد 1400

موفقیتی دیگر برای پژوهشگران پارک علم و فناوری گلستان؛

عقد قرارداد همکاری با سازمان یونیسف با هدف تولید ۴۰۰ عدد دستگاه ضدعفونی‌کننده

شرکت ویرا زیست پاک کاسپین از واحدهای فناور عضو مرکز رشد جامع گرگان موفق به عقد قرارداد با سازمان یونیسف(صندوق کودکان سازمان ملل متحد) جهت تولید ۴۰۰ عدد دستگاه ضدعفونی‌کننده شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، شرکت ویرا زیست پاک کاسپین با مدیریت محمدجواد پاکمنش که از واحدهای فناور عضو مرکز رشد گرگان (زیرمجموعه پارک علم و فناوری گلستان) می‌باشد، موفق به عقد قرارداد با سازمان یونیسف جهت تولید ۴۰۰ عدد دستگاه ضدعفونی‌کننده شد.

این دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده از سوی سازمان یونیسف برای ارسال به مناطق محروم استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان سفارش داده شده است.

گفتنی است، ویرا زیست پاک کاسپین، شرکتی پیشرو در امر تحقیق و توسعه و تولیدکننده دستگاه‌های ضدعفونی کننده هوشمند و تجهیزات پزشکی است که از سال گذشته با توجه به نیاز کشور در شرایط بحرانی کروناویروس، اقدام به تولید دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده با برند نیپاکمد نمود.

شایان ذکر است، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در حال حاضر بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی در حوزه کودکان است و در بیش از 190 کشور جهان در زمینه بهداشت و تغذیه، آموزش، مراقبت از کودکان و دسترسی به فرصت‌های برابر برای کودکان فعالیت می‌کند.