نویسنده: روابط عمومی 0 798 تاریخ انتشار : 16 فروردین 1400

فرصت رایگان برای حضور شرکت‌های خلاق در برنامه تلویزیونی زنده در شبکه ایران‌کالا

شبکه تلویزیونی ایرانکالا با همکاری دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق جهت حمایت از شرکت‌های خلاق اقدام به معرفی و ترویج فعالیت‌های آنها در رسانه ملی می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق در راستای حمایت از شرکت‌های خلاق فعال در سراسر کشور، امکان حضور این شرکت‌ها به صورت رایگان در برنامه تلویزیونی "کارآفرینان" را فراهم کرده است.

این برنامه تلویزیونی همه روزه در 5 زمان مشخص(راس ساعت‌های 9:45، 11، 13، 15:30 و 17) به صورت زنده از شبکه ایران‌کالا روی آنتن رفته و از تولیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکار حمایت می‌نماید.

بدین منظور شرکت‌های خلاق متقاضی می‌توانند مشخصات خود (نام‌ونام خانوادگی، نام شرکت؛ عنوان محصول خلاق جهت معرفی و شماره همراه فرد حاضر در برنامه) را از طریق ایمیل به آدرس ircreative.isti@gmail.com و یا شماره 09198952773 در واتس‌اپ یا تلگرام به دبیرخانه شرکت‌های خلاق ارسال کنند.

گفتنی است؛ اولویت حضور در برنامه، به ترتیب ارسال درخواست‌ها می‌باشد و ثبت‌نام نهایی پس از مجوز دبیرخانه و با تایید نهایی شبکه ایرانکالا خواهد بود.