در راستای افزایش تعاملات پژوهشی و فناورانه؛
مدیران پارک علم و فناوری گلستان با رییس و معاونین دانشگاه فنیوحرفهای استان دیدار کردند
مدیران پارک علم و فناوری گلستان در نشستی به منظور افزایش تعاملات پژوهشی و فناورانه و استفاده از ظرفیت هردو مجموعه در راستای توانمندسازی طرف مقابل با رییس و معاونین دانشگاه فنیوحرفهای استان دیدار و گفتوگو کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نشست با حضور دکتر پاکنژاد رییس پارک علم و فناوری و مهندس حسنی رییس دانشگاه فنیوحرفهای استان در محل سالن جلسات پارک گلستان برگزار شد.
همکاری جهت استفاده از ظرفیت دانشجویان در شرکتهای فناور و دانشبنیان در راستای طرح توسعه اشتغال دانشآموختگان(تاد)، برگزاری دورههای آموزشی مشترک ویژه دانشجویان دانشگاه فنیوحرفهای، بررسی و شناسایی خلاءهای بازار کار توسط مجموعه پارک و معرفی این فرصتها به دانشگاه به منظور آمادهسازی دانشجویان جهت ورود به آن حوزه، استفاده از ظرفیت انجمنهای علمی دانشجویی به عنوان حلقه اتصال بین پارک و دانشگاه، بهرهمندی هستهها و واحدهای فناور زیرمجموعه مرکز رشد دانشگاه فنیوحرفهای از خدمات و حمایتهای پارک و معرفی دانشجویان سالهای آخر تحصیلی پسر برای فعالیت در شرکتهای دانشبنیان جهت اخذ امریه سربازی از جمله مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.











