نویسنده: روابط عمومی 0 635 تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1400

همزمان با گرامیداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

مدیران پارک علم و فناوری گلستان با همسر و خواهر دو شهید والامقام ارتشی 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.

در راستای ترویج و گسترش فرهنگ پاسداشت ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از خانواده‌های محترم شهداء، رئيس پارك علم و فناوري گلستان به اتفاق معاونین این پارک با حضور در منزل شهید ستوانیاریکم «صدیق حسینی» از همسر بزرگوار این شهید والامقام تجليل و دلجويي كردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این دیدار رئیس پارک علم و فناوری گلستان، خطاب به همسر شهید ستوانیاریکم «صدیق حسینی»، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء را یک وظیفه مهم و مایه دلگرمی و ایجاد روحیه نشاط در مسئولان دانست.

دکتر غفاری ادامه داد: دعای شما همسران و مادران بزرگوار شهداء موجب سربلندی و موفقیت ما در مسیر خدمت است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار صدیقی برای شهداء، ایثارگران و خانواده معظم ایشان باشیم.

در ادامه این دیدار؛ بانو صفویان (همسر شهید ستوانیاریکم صدیق حسینی) که علاوه بر همسر، برادر کوچکش(شهید غلامرضا صفویان) نیز در دوران 8 سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمده بود، به بیان خاطراتی از همسر و برادر شهیدش پرداخت و ضمن قدردانی از حضور مدیران پارک، حضور مسئولان در کنار خانواده شهداء و تلاش آنان در جهت ارائه خدمات به شهروندان را مایه دلگرمی و آرامش دانست.

گفتني است در پايان اين ديدار، دكتر غفاري ضمن ادای احترام به مقام والاي شهداء، جانبازان و ايثارگران ايران اسلامي، با اهداء لوح سپاس از همسر و خواهرگرانقدر این دو شهید تقدير بعمل آورد.

شایان ذکر است؛ شهید ستوانیاریکم صدیق حسینی در سال 1363 (49 سالگی) در تنگه ابوقریب توسط نیروهای بعث و شهید غلامرضا صفویان در سال 1364 (28 سالگی) در منطقه بانه به دست عناصر کومله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.