نویسنده: روابط عمومی 0 747 تاریخ انتشار : 03 مرداد 1403

با حضور مدیران پارک علم و فناوری گلستان؛

مسائل و مشکلات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو پارک بررسی شد

جلسه دورهمی مدیران هسته‌ها و واحدهای فناور و دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری گلستان با مدیران این پارک در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این دیدار با حضور دکتر پاک‌نژاد رییس پارک علم و فناوری، اسماعیلی معاون فناوری و دهقان مدیر مرکز رشد جامع پارک و مدیران هسته‌ها و واحدهای فناور و دانش‌بنیان عضو و مستقر در پارک برگزار شد.

دکتر پاک‌نژاد در این جلسه مدیران هسته‌ها و واحدهای فناور را به مطالبه‌گری از مجموعه پارک علم و فناوری دعوت کرد و گفت: به من و همکارانم با پیشنهادات سازنده خود در راستای ترسیم نقشه راه کمک کنید؛ خودتان رو عضوی از بدنه اصلی این سیستم بدانید و پیگیر مطالبات خود باشید؛ ما نیز قویاً از پیشنهادات سازنده شما استقبال خواهیم نمود.

در این نشست صمیمانه، مدیران واحدهای فناور و دانش‌بنیان یکایک به بیان مسائل و انتقادات خود پرداخته و پیشنهادات خود را نیز در قالب راه حل در راستای مرتفع نمودن مشکلات مطرح نمودند.