نویسنده: روابط عمومي 0 965 تاریخ انتشار : 29 فروردین 1398

به همت پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد؛

نخستين دوره از کارگاه طرح توانا با حضور دانشجویان استان گلستان

نخستين جلسه از مجموعه كارگاه‌هاي ارتقاء توانمندي‌هاي كارآفرينانه دانشجويان(توانا) صبح امروز با حضور تعداد 40 نفر از دانشجویان استان و كاركنان پارك علم و فناوري گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارك علم و فناوري گلستان، اين كارگاه با هدف توانمندسازی دانشجویان و آشنایی آنها با راه‌های ایجاد کسب‌‌و‌کارهای نوآورانه از ساعت 9 صبح الي 17 در محل سالن رشد دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار شد.

طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که در جهت ارتقاء توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌و‌کار و ملزومات آن طراحی شده است.

این بسته آموزشی شامل شش عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی، مدل کسب‌و‌کار، نوشتن طرح کسب‌وکار، روش‌های بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب‌و‌کار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تأمین‌مالی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ این کارگاه به همت پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد كه با توجه به محتوای مناسب آن می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه در راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای نوآورانه ایفا نماید.

دومين جلسه از اين دوره آموزشي روز جمعه 30 فروردين ماه 1398 در سالن رشد دانشگاه علوم كشاوري  و منابع طبيعي گرگان از ساعت 9 صبح الي 17 برگزار خواهد شد.