نویسنده: روابط عمومي 0 1607 تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1398

به همت مركز رشد واحدهاي فناور شرق گلستان؛

نخستين رويداد ايده‌شو دانش‌آموزي شهرستان آزادشهر برگزار مي‌گردد

مدير مراكز رشد پارك علم و فناوري گلستان از برگزاري نخستين رويداد ايده‌شو دانش‌آموزي آزادشهر با همكاري آموزش و پرورش اين شهرستان در ماه‌جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدي عمراني بيان داشت: 'ایده ‌شو' رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه برگزار می‌‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان در مدت سه دقیقه ایده خود را به حاضران معرفی می‌کنند که این ایده‌ها بر اساس فنی بودن برای داوران جهت راه‌اندازی یک کسب‌وکار سنجیده خواهند شد.

وي افزود: در رويداد پيش رو، ایده‌هاي برگزیده در رقابت با یکدیگر مورد بررسی هیأت سه نفره داوران قرار خواهند گرفت و درنهایت پس از معرفي ایده‌های برتر، به آنان جوایز نفيس به‌همراه لوح تقدير اهداء خواهد شد.

دكتر عمراني خاطرنشان ساخت: اولين رويداد ايده‌شو دانش‌آموزي شهرستان آزادشهر روز سه‌شنبه 17 ارديبهشت‌ماه سال‌جاري در مدرسه شاهد پسران آزادشهر واقع در خيابان امام خميني(ره)، كوچه شهيد كامياب با حضور تعداد زيادي از دانش‌آموزان پسر و دختر اين شهرستان برگزار خواهد شد.

مدير مراكز رشد پارك علم و فناوري گلستان در پايان هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تشویق دانش‌آموزان علاقمند و صاحب ایده و حمایت از آنان تا مرحله ثبت اختراع و تجاری‌سازی اعلام كرد و گفت: اميدواريم كه با برگزاري رويدادهايي از اين دست به ایجاد فرهنگ ایده‌پردازی و ایده‌پروری و بروز خلاقیت در ميان دانش‌آموزان از سنين پايين‌تر كمك نمائيم.