نویسنده: روابط عمومی 0 186 تاریخ انتشار : 14 دی 1401

برای نخستین‌بار؛

رویداد دانش‌بنیان «زنان متخصص» در کشور برگزار می‌شود

نخستین رویداد دانش‌بنیان «زنان متخصص» با هدف معرفی و ارتقاء توانمندی بانوان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ۲۲ دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این رویداد با هدف معرفی و ارتقاء توانمندی بانوان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور 22 دی‌ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 19 میزبان مسئولان و بانوان متخصص فعال در حوزه دانش‌بنیان است.

از مهم‌ترین محورها و موضوعات رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص می‌توان به زیست‌فناوری، ژنتیک، مکاترونیک، دارو و گیاهان دارویی، صنایع فرهنگی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجاری‌سازی و شرکت‌های خلاق و تحول آفرین اشاره کرد.

در این رویداد همچنین نمایشگاهی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزیده‌ای که با مدیریت عامل بانوان اداره می‌شود برگزار خواهد شد.

هیات بررسی و ارزیابی رویداد پس از بررسی رزومه و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، از میان 900 شرکتی که مدیریت عامل بانوان دارد، 150 شرکت را برای حضور در نمایشگاه برمی‌گزیند و این نمایشگاه با حضور نمایندگان این شرکت‌ها در معرض دید حاضران رویداد و میهمانان ویژه قرار خواهد گرفت. به هر شرکت یک غرفه برای معرفی محصولات یا خدمات خود اعطا خواهد شد.

گفتنی است؛ پس از برگزاری افتتاحیه رویداد و تجربه زیسته زنان موفق در پنل گفت‌وگو با مسئولان، سه کارگاه آموزشی به صورت همزمان برگزار می‌شود که در یکی از کارگاه‌ها سید محسن دهنوی رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی، در کارگاه دوم دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و در سومین کارگاه سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شنونده دغدغه‌ها و مطالبات شرکت کنندگان در رویداد هستند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به آدرس https://zananmotakhases.com مراجعه نمایند.