نویسنده: روابط عمومی 0 968 تاریخ انتشار : 13 تیر 1399

اسفندماه سال‌جاری؛

نخستین کنفرانس ملی انقلاب صنعتی چهارم اکوسیستم نوآوری ایران برگزار خواهد شد

نخستین کنفرانس ملی انقلاب صنعتی چهارم اکوسیستم نوآوری ایران- فرصت‌ها و چالش‌ها اسفندماه سال‌جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، یک‌سال است که انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران فعالیت خود را آغاز کرده و به طور چشمگیری توسعه پیدا کرده است؛

برگزاری نخستین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به موضوع انقلاب صنعتی چهارم اکوسیستم نوآوری ایران- فرصت‌ها و چالش‌ها می‌پردازد.

این کنفرانس در تاریخ 13 و 14 اسفندماه سال‌جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران(بابلسر) برگزار خواهد شد و مهلت ارائه ارسال خلاصه مقالات تا ۳۱ مردادماه99 می‌باشد.

دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، پژوهشگران، مدیران و کارکنان پارک‌های علمی و فناوری و مراکز رشد، مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های پژوهش و فناوری که علاقه‌مند هستند در این کنفرانس شرکت کنند، می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به نشانی http://stpia.ir/Conference.aspx بارگزاری کنند.

گفتنی است؛ حدود ۴۳ پارک علم و فناوری فعال در کشور وجود دارد و بیش از ۲۰۰ مرکز رشد مستقل در دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که از اعضای بالقوه انجمن به‌شمار می‌روند و بحث‌‌هایی در حوزه‌های نوآوری و فناوری در این کنفرانس رصد خواهد شد تا فرصتی برای انتقال تجربه، هم‌افزایی و آشنایی افراد در این حوزه‌ها به‌وجود بیاید.