نویسنده: روابط عمومی 0 279 تاریخ انتشار : 04 خرداد 1404

با محوریت توسعه زیرساخت‌های فنی و عمرانی حوزه دانش‌بنیان؛

نشست مدیران پارک علم و فناوری گلستان با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد

رییس پارک علم و فناوری گلستان به اتفاق مدیران اداره عمرانی و مالی این پارک با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با رییس این مجموعه دیدار و گفت‌گو کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نشست با هدف بهره‌مندی از فرصت‌های ردیف‌های اعتباری حمایتی و تخصیص منابع فنی و عمرانی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود زیرساخت‌های فنی و عمرانی پارک، نیازهای آتی در مسیر توسعه فضای فیزیکی، ارتقاء زیرساخت‌ها و تقویت پشتیبانی فنی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از سوی ریاست پارک علم و فناوری گلستان مطرح شد.

همچنین فرصت‌های موجود در ردیف‌های حمایتی ملی و استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تعامل مؤثر و مستمر برای جذب بهینه اعتبارات تأکید شد.

در پایان این دیدار، نوراني رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بر اهميت مدل‌هاي نوين مشاركت اقتصادي و مالي با ذي‌نفعان و نقش فناوري و نوآوري در تحقق اهداف توسعه‌اي استان تأكيد نمود و ايجاد پيوند اثربخش ميان ظرفيت‌هاي علمي، فناوري و اجرايي از جمله برنامه‌هاي مورد توافق براي پشتيباني از پروژه‌هاي كليدي را مهم برشمرد.