نویسنده: روابط عمومی 0 189 تاریخ انتشار : 05 آذر 1402

رئيس پارک علم و فناوري گلستان خبر داد:

نمايشگاه هفته پژوهش استان از تاريخ 11 لغايت 14 آذرماه برگزار خواهد شد

دکتر حامد پاک‌نژاد از برگزاري نمايشگاه هفته پژوهش و فناوري امسال به مدت 4 روز در محل کارخانه نوآوري گرگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر حامد پاک‌نژاد گفت: نمايشگاه امسال با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي، مراكز تحقيقاتي، استارتاپ‌ها و واحدهاي فناور در 23 غرفه از تاريخ 11 لغايت 14 آذرماه به صورت حضوري برگزار مي‌شود.

دبير اجرايي بيست‌وچهارمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار گلستان بيان داشت: اين نمايشگاه از ساعت 9 صبح روز شنبه 11 آذر 1402 با حضور استاندار گلستان، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و روساي دانشگاه‌هاي استان در محل کارخانه نوآوری گرگان ( واقع ابتدای کمربندی گرگان- روبه‌روی اکبرجوجه) افتتاح خواهد شد.

وي در ادامه به برگزاري پنل‌هاي تخصصي و کارگاه‌هاي آموزشي متعدد در طول زمان برگزاري نمايشگاه اشاره كرد و گفت: تعداد 6 کارگاه آموزشي و  پنل تخصصي با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتيد حوزه‌هاي مربوطه طي 4 روز در محل نمايشگاه برگزار مي‌گردد که جزئيات و ساعات دقيق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

دکتر پاک‌نژاد ادامه داد: بازديدکنندگان اين نمايشگاه همچنين مي‌توانند با حضور در این نمایشگاه از بخش‌های مختلف مشاوره‌ای از قبیل مشاوره‌هاي تخصصي با موضوعاتي از قبيل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنيان شدن، مشاوره‌ عمومي کسب‌وکار و آشنايي با خدمات و حمايت‌هاي پارک علم و فناوري استفاده نمايند.

وي افزود: در نمايشگاه امسال نيز همچون سال گذشته، با تخصيص فضاهايي براي انجام بازي‌هاي فکري و سرگرم‌کننده سعي شده فضايي متفاوت براي بازديدکنندگان به ويژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوريم.

گفتني است؛ بيست‌وچهارمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار گلستان تا روز سه‌شنبه 14 آذرماه 1402 داير، بازديد براي عموم آزاد و علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 9 صبح الي 16 عصر به مدت چهار روز از نمايشگاه ديدن فرمايند.