نویسنده: روابط عمومی 0 218 تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402

به مناسبت هفته ملی جمعیت و دهه کرامت؛

همایش دورهمی خانوادگی کارکنان پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد

همایش صمیمانه دورهمی خانواده کارکنان پارک علم و فناوری گلستان به مناسبت هفته ملی جمعیت و با هدف تجلیل از همسران و فرزندان کارکنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان؛ در این مراسم که در راستای منویّات مقام معظم رهبری در راستای سیاستهای کلی جمعیت به سمت فرزندآوری و فرا رسیدن دهه کرامت برگزار شد از همسران و مادران پرتلاش کارکنان، بانوان شاغل در مجموعه پارک گلستان و فرزندان آنها تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام نودهی، از کارشناسان زبده حوزه جمعیت و خانواده به ایراد سخنرانی پرداخت و نکات مهمی در حوزه آثار منفی ازدواج‌های دیرهنگام و بی‌توجهی به فرزندآوری برای زوجین، تحکیم بنیان خانواده و نشاط آن، بحران جمعیت، فرزندآوری و راه‌های تعالی محیط منزل بیان کرد.

در این مراسم، همچنین از کلیه فرزندان کارکنان، پرجمعیت‌ترین خانواده حاضر در مجموعه پارک و خانواده‌هایی که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از نعمت وجود فرزند بهره‌مند شدند و کلیه همسران کارکنان و بانوان شاغل در پارک علم و فناوری گلستان، با اهدا لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، در پایان علاوه بر اجرای نمایش کمدی، قرعه‌کشی یک کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی سفر زیارتی به مشهد مقدس انجام و به برنده قرعه‌کشی اهدا گردید.