نویسنده: روابط عمومی 0 108 تاریخ انتشار : 04 دی 1402

در اولین روز از نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی؛

وزیر کشور از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری گلستان بازدید کرد

دومین رویداد مدیریت بحران «ایران قوی 1402» با حضور وحیدی وزیر کشور و نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز در محل مصلی امام خمینی (ره) افتتاح و آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این نمایشگاه، تعداد 3 شرکت دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری گلستان با حضور در غرفه اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان به ارائه 5 دستاورد فناورانه و دانش‌بنیان خود پرداختند.

شرکت‌ دایره دانش‌ سبز فردا با دستگاه پارس فاگ اولین دستگاه مه‌پاش گرم ایرانی، شرکت صنایع مکاترونیک مجید با دستگاه اسکن زمینی سه بعدی و لوازم ورزشی سبز و شرکت نوآوران یگانه الهام با دستگاه زنده‌یاب و مرده‌یاب و دستگاه تولید ابر و باران مصنوعی از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک گلستان حاضر در این نمایشگاه می‌باشند.

شایان ذکر است، دستاوردهای ارائه شده توسط شرکت‌های عضو پارک گلستان مورد استقبال بی‌نظیر عموم مردم و مدیران قرار گرفته و وزیر کشور نیز طی بازدید از غرفه گلستان دستورات ویژه‌ای جهت بهره‌مندی سازمان مدیریت بحران کشور از دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان صادر کرد.

گفتنی است، دکتر زنگانه استاندار گلستان نیز در نخستین روز نمایشگاه، از دستاوردهای شرکت‌های پارک علم و فناوری گلستان بازدید و دستورات لازم را به مدیرکل مدیریت بحران استان جهت بهره‌مندی از دستاوردهای ارائه شده توسط شرکتهای پارکی در این نمایشگاه در بخش مدیریت بحران استان صادر کرد.

دومین نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی تا روز چهار‌شنبه 6 دی‌ماه 1402 دایر و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح الی 17 از نمایشگاه بازدید نمایند.