پارک علم و فناوری گلستان؛ پیشگام توسعه راهکارهای فناورانه در صنعت شیلات و آبزیان
نشست بررسی راهکارهای فناورانه توسعه شیلات و آبزیپروری در استان گلستان با حضور برخط سفرقلی، مدیر برنامه ملی ارتقای فناوری در زنجیره ارزش محصولات گلخانهای و شیلاتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری، طیبی رئیس پارک علم و فناوری گلستان، جباری مدیرکل شیلات استان گلستان و جمعی از مدیران شرکتهای فناور و دانشبنیان فعال در حوزه شیلات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نشست با هدف بهرهگیری از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان، فناور و نخبگان بومی برای ارائه راهکارهای نوآورانه و توسعه فناوری در حوزه شیلات و آبزیپروری استان برگزار شد.
بررسی برخی چالشهای حوزه شیلات استان گلستان از جمله موضوع تکثیر و توسعه پرورش میگو و همچنین ظرفیتهای موجود برای ارتقای بهرهوری و توسعه زنجیره ارزش آبزیپروری از مهمترین محورهای این نشست بود.








