نویسنده: روابط عمومی 0 171 تاریخ انتشار : 07 خرداد 1402

از ۱۱ لغایت ۱۳ تیرماه امسال؛

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران برای نمایش توانمندی‌های حوزه شهر هوشمند از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه 1402 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نمایشگاه با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با هدف «توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند»، «ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز» و «ارتقاء روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور» برگزار خواهد شد.

محورهای در نظر گرفته شده برای این رویداد شامل «حمل‌ونقل هوشمند»، «ساختمان‌های هوشمند»، «دولت هوشمند»، «انرژی»، «محیط‌زیست هوشمند»، «تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات»، «سلامت»، «آموزش و پرورش»، «اقتصاد هوشمند» و «امنیت در شهرهای هوشمند» است.

این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان با اختصاص یارانه نمایشگاهی (70 درصد تا سقف 30 میلیون تومان) برگزار خواهد شد و علاقمندان حوزه فناوری، هوشمندسازی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره‌های 02122893242 و 09916364416 تماس و یا به وبسایت www.smartcityexpo.com مراجعه نمایند.