نویسنده: روابط عمومی 0 1036 تاریخ انتشار : 07 بهمن 1399

فرصتی استثنائی برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان؛

کسب‌وکارِ خود را به صورت رایگان در روزنامه سراسری جام‌جم منتشر کنید

روزنامه جام‌جم در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان، اقدام به چاپ محتوای رایگان برای این شرکت‌ها می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، روزنامه جام جم قصد دارد در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از مخترعان، شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، در طرحی با عنوان "نشان ایرانی2"، اقدام به چاپ محتوای رایگان برای این شرکت‌ها نماید.

کلیه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و مخترعان می‌توانند از حداقل ۲۴ کادر فضای رایگان، معادل نیم‌صفحه در روزنامه، ضمائم، سایت و شبکه‌های اجتماعی روزنامه جام‌جم (به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال) بهره‌مند شوند.

ضمنا برای ضریب‌دهی هرچه بیشتر به معرفی و فعالیت این شرکت‌ها، از شرکت‌های برتر مصاحبه تصویری تهیه و در فضای مجازی به اشتراک خواهد گذاشته شد.

متقاضیان جهت دریافت فرم ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه http://neshan.jamejamdaily.ir/ مراجعه  و نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام نمایند.

گفتنی است، این طرح در مرحله نخست که در زمستان سال 98 در کشور برگزار شد، مورد استقبال چشمگیر کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی کشور قرار گرفت.