نویسنده: روابط عمومی 0 112 تاریخ انتشار : 28 آذر 1402

گلستان، ميزبان رئيس جمهور

استاندار گلستان گفت: استان گلستان در روز پنجشنبه ميزبان آيت‌الله دکتر رئيسي، رئيس محترم جمهوري اسلامي ايران خواهد بود.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني استانداري گلستان، دکتر علي‌محمد زنگانه در خصوص جزئيات سفر رئيس جمهور به گلستان گفت: استان گلستان در روز پنجشنبه 30 آذرماه جاري ميزبان آيت‌الله دکتر رئيسي، رئيس محترم جمهوري اسلامي ايران خواهد بود.

وي ادامه داد: رئيس جمهور محترم در دومين سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد و در ساعت 9 و 30 دقيقه صبح پنجشنبه در مصلي نماز جمعه گرگان با مردم استان گلستان ديدار خواهد کرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در اين دور از سفر برنامه‌هاي مختلفي پيش‌بيني شده که جزئيات آن به اطلاع مردم عزيز استان گلستان خواهد رسيد.

زنگانه بيان کرد: در دور نخست سفر رئيس جمهور به گلستان بيشترين مصوبات استاني در بين استان‌هاي کشور براي استان گلستان اختصاص يافت که انشاالله در اين دور از سفر نيز شاهد افتتاح پروژه‌هاي مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته براي استان خواهيم بود.

وي اضافه کرد: در اين دور از سفر، وزراي دولت در شهرستان‌هاي استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداري از پروژه‌هاي در نظر گرفته شده، با مردم نيز ديدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

لازم به ذکر است در اين سفر مرکز ارتباط مردمي مردم و دولت(سامد) به صورت فعال پذيراي مطالبات مردمي و رسيدگي به شکايات، انتقادات، پيشنهادات و درخواست‌هاي مردمي خواهد بود.